۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

دانش‌آموزان استان بوشهر رتبه سوم کشور در ضریب هوشی را دارند

دانش‌آموزان استان بوشهر رتبه سوم کشور در ضریب هوشی را دارند

بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح سنجش ویژه دانش‌آموزان و نوآموزان در استان، گفت: دانش آموزان استان بوشهر رتبه سوم کشور در ضریب هوشی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر کرمی صبح دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی سنجش استان بوشهر اظهار داشت: با فعالیت ۲۰ پایگاه سنجش سلامت بدو ورود به دبستان و ۶ پایگاه سنجش نوآموزان پیش دبستانی، ۲۱ هزار و ۹۵۷ داش‌اموز استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه اهمیت طرح سنجش، اضافه کرد: باید از پذیرش دانش‌آموزان و نوآموزانی که در این طرح شرکت نکرده‌اند جلوگیری شود تا همه دانش‌آموزان در این طرح شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بسیار مهم است و در استان بوشهر همه شش‌ساله‌ها در سال تحصیلی جاری مورد ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

وی به جایگاه ویژه دانش‌آموزان بوشهری از نظر ضریب هوشی اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان استان‌های تهران، البرز و بوشهر از نظر ضریب هوشی دارای جایگاه‌های اول تا سوم در کشور هستند.

کرمی از اجرای طرح غربال‌گری شنوایی و بینایی‌سنجی خبر داد و اضافه کرد: برخی از والدین به خوبی از این طرح استقبال نکرده‌اند که باید آسیب‌شناسی در زمینه دلایل آن انجام شود.

کد خبر 3949345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha