۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱

مراسم هجدهمین سالگرد شهادت «صیاد شیرازی» در بوشهر برگزار شد

مراسم هجدهمین سالگرد شهادت «صیاد شیرازی» در بوشهر برگزار شد

بوشهر - مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و قشرهای مختلف استان بوشهر در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ناصر آراسته مشاور نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح صبح دوشنبه در مراسم هجدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در بوشهر اظهار داشت: عشق به ولایت، خلوص نیت و ایمان از ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی بود.

وی با اشاره به نگاه ویژه امام راحل به شهید صیاد شیرازی، خاطرنشان کرد: فرماندهی و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی‌های شهید صیادی شیرازی بود که باعث موفقیت ایشان در عملیات‌های مختلف می‌شد.

مشاور نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح در امور زمینی از یقین قلبی و علم یقینی به عنوان دیگر ویژگی‌های صیاد شیرازی نام برد و اضافه کرد: شهید صیادی شیرازی در همه امور با برنامه‌ریزی و هدفمند عمل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه صیاد شیرازی فرماندهی و مدیریت را نه تنها سروری نمی‌دانست بلکه یاوری قلمداد می‌کرد، افزود: شهید والامقام صیاد شیرازی صیاد شیرازی فرماندهی قاطع، مقتدر، مصمم و با تدبیر بود.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی شیرازی ادامه داد: ساده‌زیستی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی بود و ایشان از کمترین امکانات بهترین استفاده را می‌کرد.

آراسته با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی ولایت‌مدار واقعی بود، گفت: شهید صیاد شیرازی به بسیج عشق می‌ورزید و در همه امور از فرمانده کل قوا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبعیت می‌کرد.

وی در ادامه با اشاره به تدوین تدوین کتاب حماسه و ایثار و عملیات‌های جنگ تحمیلی، تصریح کرد: تدوین این کتاب از تاکیدات شهید صیاد شیرازی بود.

کد خبر 3949562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha