۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۵۳

مسئول اعزام تبلیغات اسلامی بوشهر:

۳۳۰ مبلغ و مبلغه به آئین معنوی اعتکاف استان بوشهر اعزام می‌شوند

۳۳۰ مبلغ و مبلغه به آئین معنوی اعتکاف استان بوشهر اعزام می‌شوند

بوشهر - مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام بیش از ۳۳۰ مبلغ و مبلغه به مساجد محل اعتکاف استان در ایام البیض ماه رجب المرجب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد از اعزام بیش از ۳۳۰ مبلغ و مبلغه به مساجد محل اعتکاف استان در ایام البیض ماه رجب المرجب خبر داد.

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برای استفاده از فرصت معنوی فصل نیایش به ویژه ماه رجب و مناسبت های ارزشمند آن و خصوصا ولادت با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با تمهیدات لازم و برنامه ریزی مناسب مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان با حضور مبلغین و مبلغات شاهد غنای هرچه بیشتر معنوی خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه شورای تبلیغ استان که با حضور پررنگ نهادهای فرهنگی برگزار شد، تصریح کرد: با حضور موثر و مطلوب روحانیون، مراسم اعتکاف امسال در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله گفتمان‌های دینی، تصحیح قرائت نماز، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، قرائت ادعیه و زیارات اعتکاف امسال به یاری خداوند با کیفیتی مطلوب برگزار خواهد شد.

کد خبر 3949924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha