۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۳۹

جشن میلاد حضرت علی(ع) در آبدان برگزار شد

جشن میلاد حضرت علی(ع) در آبدان برگزار شد

بوشهر - جشن میلاد حضرت علی(ع) با حضور گسترده عاشقان اهل بیت(ع) و با سخنرانی امام جمعه کاکی در آبدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام  محمد محمدی امام جمعه کاکی دوشنبه‌شب در جشن میلاد حضرت علی(ع) در آبدان ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) به مسئله سیره سیاسی امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: سیره سیاسی حضرت علی شامل ۵ فاکتور بود و حضرت علی(ع) سیاسی بود.

وی به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر رئیس جمهور خیانت کند و جرمی مرتکب شود من که او انتخاب کردم در جرم شریک هستم.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهم است و همه مردم باید در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضوری چشمگیر داشته باشند.

امام جمعه کاکی به پنج فاکتور انقلابی بودن اشاره کرد و ادامه داد: باید مطیع رهبری و دنباله رو سیره شهدا باشیم و ابهت کشور را حفظ کرده و ارزش کشور و استقلال و عزت کشور را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به کسی رای دهید که آبروی ایران اسلامی در دنیا را حفظ کند، ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی یک بار دیگر به ندای رهبر لبیک بگوییم و در انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنیم.

در پایان این مراسم مصطفی کرمی یکی از مداحان جوان شهر آبدان به مدیحه سرایی پرداخت و همچنین گروه طنز از شهرستان دیر به اجرای برنامه شاد پرداختند.

کد خبر 3950002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha