۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱

مدیرکل ارشاد بوشهر مطرح کرد:

گسترش فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر

گسترش فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر

بوشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر فعال‌تر شوند تا شاهد گسترش فعالیت‌ها این کانون‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اظهار داشت: کانون‌های مساجد نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری و مذهبی دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: با حمایت مناسب شاهد نقش‌آفرینی بهتر کانون‌های مساجد خواهیم بود و خروجی مطلوب‌تری از این کانون‌ها حاصل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مکانی مناسب برای انجام فعالیت‌های جوانان و نوجوانان است.

وی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های کانون‌های مساجد، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد علاوه بر فعالیت‌های قرآنی باید برنامه‌های فرهنگی خوبی برای افراد فعال فرهنگی داشته باشد تا جامعه از وجود این کانون‌ها بهره‌مند شود.  

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با حمایت و سرمایه‌گذاری جوانان فعال در این کانون‌ها می‌توان ضمن جلوگیری از انحراف آنها، افرادی سالم و شایسته تحویل جامعه داد.

عبدالرضا عالی‌پور ادامه داد: ارتباط و تعامل شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری با دفتر قرآن و عترت از مهم ارکان حوزه فرهنگ و هنر برای پیشرفت این حوزه است.

کد خبر 3950229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha