۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷

رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک:

تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رای مهمترین مساله انتخابات است

تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رای مهمترین مساله انتخابات است

قرچک- رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک گفت: تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنها پای صندوقهای رأی مهمترین مسئله است که بایستی برای تحقق این مهم از ظرفیت گروههای استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک، صبح امروز در سومین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد با قدردانی از تعامل مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: مسوولان کمیته ها و ستاد انتخابات شهرستان قرچک برنامه های های خود را بر اساس زمانبندی که از سوی ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است، انجام دهند.

وی افزود: مسئولیت برگزاری انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است و مجریان از نظر شرعی و قانونی می‌بایست به دقت به وظیفه خود عمل کنند.

فرماندار قرچک گفت: تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور آنها پای صندوقهای رأی مهمترین مسئله است که بایستی برای تحقق این مهم از ظرفیت گروههای تأثیرگذار جامعه استفاده شود.

مرسلپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، افزود: انتخابات نماد اتحاد ملت است، برای این منظور بایستی حتی انجام کوچکترین کار نیز جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور گسترده مردم در انتخابات به کار گیرند، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است .

در ادامه، علیرضا جعفری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک نیز به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا اشاره کرد و افزود: پیگیری های دقیق در خصوص نظارت بر تبلیغات زودهنگام، موضوع آموزش، IT و کمیته امحاء مواردی است که از مسئولان کمیته ها نسبت به رفع کمبودها و مشکلات آن ها درخواست جدی دارم.

بر اساس این گزارش، در پایان هر یک از مسئولان کمیته ها به فعالیت های صورت گرفته اشاره و پیشنهادات، مشکلات و کمبودها را عنوان کردند که در نهایت جمع بندی لازم صورت گرفت.

کد خبر 3950710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha