۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱

فرماندار جم:

شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان جم فراهم است

شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان جم فراهم است

بوشهر - فرماندار شهرستان جم گفت‌: شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در شهرستان جم فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی ظهر چهارشنبه در نشست انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: هدف غایی انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و با حضور حداکثری مردم است.

وی اضافه کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و از بدو انقلاب تاکنون مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، حاکمیت بر سرنوشت خود را به جهانیان اعلام کرده‌اند.

نوروزی اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به کیان جمهوری اسلامی هستند و حضور با شکوه مردم در هر انتخابات، یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب دو انتخابات مهم در شهرستان جم در سال ۹۴، خاطرنشان کرد: قطعا با همراهی هیئت‌های نظارت و اجرایی و همه دست اندرکاران، در اردیبهشت ماه جاری نیز انتخاباتی با شکوه و پرشور با تاکید بر صیانت از آرای مردم در جم برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم اصل بی طرفی، قانون مداری و سلامت را سرلوحه کار مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم اعتماد مردم به دست اندرکاران در بالاترین سطح محقق شود و مثل همیشه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

نوروزی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات کار مهم و حساسی را بر عهده دارند و همه باید با همدلی و همراهی، انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.

کد خبر 3951009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha