۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

رویکرد سپاه دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است

رویکرد سپاه دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: مهمترین رویکرد سپاه در شرایط کنونی دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و برگزیدن هوشمندانه رئیس جمهوری در تراز ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با خبرنگاران و فعالان رسانه استان قزوین که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان برگزار شد اظهارداشت: رجب از ماههای بابرکت و پرفضیلت برای عبادت و خودسازی است و برگزاری مراسم اعتکاف از آیین های معنوی در تذهیب نفس بسیار تاثیرگذار است.

معبودی بیان کرد: حضور جوانان در این آیین مذهبی و دینی نشان می دهد آینده سازان کشور به برنامه های دینی گرایش شدید دارند و از هر فرصتی برای خودسازی بهره مند می شوند.

درگذشت آیت الله باریک بین ضایعه ای برای استان بود

وی در ادامه با تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت الله باریک بین تصریح کرد: نماینده سابق ولی فقیه در استان از شخصیت های برجسته ای بودند که سالها در مبارزه با طاغوت و بسیج مردم در پشتیبانی جنگ نقش موثری ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه درسپاه صاحب الامر استان یادآورشد:حضورباشکوه مردم درتشییع نشان داد شخصیت های مومن و صادق همچنان در میان مردم جایگاه والایی دارند و مورد قدرشناسی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: عصر کنونی شباهت زیادی با دوران امام علی(ع) دارد و همانگونه که حضرت در جنگ نهروان با انحراف و در جنگ با قاسطین با اشرافیت مقابله کردند امروز هم باید احساس تکلیف کرده و با این پدیده ها مقابله کنیم.

معبودی اظهارداشت: مردم باید به حقوق اجتماعی خود برسند و انقلاب با هدف ایجاد عدالت و دفاع از مظلومان شکل گرفت و دغدغه رهبری نیز این است که مردم پای کار باشند و به حقوق خود برسند.

وی گفت:درشرایط کنونی چند دسته باانقلاب مقابله می کنندکه یک دسته دنیای استکباری است که بامحور صهیونیست جهانی در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند و ما نیز برای مقابله باید آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین اضافه کرد: برخی سران مرتجع منطقه نیز که با دلارهای نفتی خود داعش را ایجاد کردند در برابر نظام اسلامی ایستاده اند و بقایای رژیم وابسته نیز در داخل بدنبال جذب نیرو هستند و در کنار متحجرین که فهم درستی از اسلام ندارند می خواهند به ما آسیب بزنند.

نگذاریم انقلاب را مصادره کنند

وی بیان کرد: انقلاب متعلق به همه گروهها و دلسوزان نظام و به عنوان انقلابی معنوی و اعتقادی که موجب عزت محرومان است و نباید بگذاریم عده ای پیر و پاتال آن را مصادره کنند.

معبودی اضافه کرد: ایران اسلامی مصمم است یک کشور مقتدر باشد تا محرومان و مستضعفان  به عزت و قدرت برسند و هر مظلومی بتواند از خود دفاع کند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: گفتمان انقلاب را نباید فراموش کنیم و این که برخی از سازش و معامله با استکبار سخن می گویند برخلاف اصول انقلاب است.

وی اضافه کرد: امروز در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم و باید دید در کجا قرار داریم و در شرایطی که اروپا یکی پس از دیگری در حال فروپاشی است و قدرتهای جدید در حال شکل گیری هستند باید بتوانیم درست عمل کنیم تا آسیب نبینیم.

نماینده دفتر ولی فقیه درسپاه استان بیان کرد:شاهدتغییر هندسی جهان هستیم واگر با برنامه و تدبیر اوضاع را رصد کرده و منطقی عمل کنیم آینده به ما تعلق خواهد داشت.

وی گفت: دنیا در حال زایش جدید است و در شرایط حساس کنونی باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم تا بتوان با دشمنان مقابله کرد.

وی گفت: انتخابات نماد وحدت ویکپارچگی ملت است و درانتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای شهری و روستایی مشارکت گسترده باید مورد توجه جدی همگان باشد.

معبودی اضافه کرد: مشکلات نباید ما را از رسیدن به هدف بازدارد واگر مشارکت حداکثری شکل بگیرد موجب سرافرازی نظام خواهد شد.

فردی را انتخاب کنیم که در تراز نظام باشد

وی اظهارداشت: مردم باید با بصیرت و آگاهی کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که در تراز نظام و ملت ایران باشد و بتواند استعدادهای کشور را شکوفا کند.

معبودی بیان کرد: هر جا که مدیری انقلابی و پرتحرک مسئولیت پذیرفته و سر کار آمده توانسته مشکلات را حل کند و در این وضعیت هم نیازمند مدیران کارآمد هستیم که رسانه ها باید در انتخاب درست مردم نقش مهم خود را ایفا کنند.

وی گفت: رئیس جمهور مسئولیت سنگینی دارد و اگر ظرفیت، تعهد، تخصص و توان لازم را نداشته باشد دچار مشکل می شویم و اشتغال و بیکاری حل نخواهد شد.

معبودی یادآورشد: ایران اسلامی از لحاظ نظامی و دفاعی در اقتدار و شرایط مطلوب و بی نظیری است و باید در حوزه اقتصاد هم جایگاه خود را بدست آوریم و در این مسیر لازم است از همه ظرفیت ها و امکانات خود بخوبی استفاده کنیم.

رویکرد سپاه دعوت به حضور حداکثری است

وی در ادامه بیان کرد: رویکرد سپاه دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب هوشمندانه است.

کد خبر 3951086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha