۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۴۸

استاندار بوشهر:

صدا و سیمای استان بوشهر تجهیز می‌شود

صدا و سیمای استان بوشهر تجهیز می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، صدا و سیمای استان بوشهر تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: صدا و سیما نقشی بسیار مهمی در عرصه اطلاع‌رسانی دارد و در استان بوشهر نیز شاهد تلاش‌های گسترده‌ای از سوی این دستگاه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای فعالیت رسانه‌ها در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور با حضور گسترده مردم نیازمند همدلی و تلاش همگانی است که در سال‌های قبل شاهد این مهم بودیم.

استاندار بوشهر اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید، اضافه کرد: امسال تلاش می‌شود که زمینه توسعه تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و ادامه داد: امسال شاهد افزایش اعتبارات استان بوشهر به میزان دو برابر هستیم و این موضوع باعث تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام می‌شود.

سالاری از تلاش ویژه برای توسعه اشتغال روستایی خبر داد و بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های امسال است که تکمیل این طرح‌ها در توسعه اشتغال نیز اثرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش اعتبارات و تجهیز صدا و سیمای مرکز بوشهر، گفت: برای تجهیز صدا و سیمای مرکز بوشهر به امکانات مورد نیاز از جمله به دستگاه ارتباط ماهواره‌ای SNG، ۱۵میلیارد ریال تخصیص یافت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست از تولید و پخش ۱۳ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی، رادیویی و خبری با موضوع انتخابات در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد.

حسین ناظر اضافه کرد: هفت هزار ساعت برنامه رادیویی انتخاباتی و سه هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و دو هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه خبری پخش می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه‌های مناسب با بهترین کیفیت برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری و بیشتر مردم خبر داد و گفت: چند استودیوی تلویزیونی برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 3951393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha