۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴

رئیس اداره گاز جم:

آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار جم به‌زودی گازرسانی می‌شود

آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار جم به‌زودی گازرسانی می‌شود

بوشهر - رئیس اداره گاز جم گفت: آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار جم در هفته‌های آتی گازرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اندام صبح پنجشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به روستای دوتوولی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، ۷ روستا جدید در جم گاز دار شده و عملیات گازرسانی به دو روستا نیز تکمیل شده است.

رئیس اداره گاز جم از گاز رسانی به روستاهای کوهچر، چم دره، بیدو علیا، اسفدیاری، چرموک، دوتوولی و سرچشمه خبر داد و گفت: گاز رسانی در روستای تل حاج نوشاد و بیدبلند نیز تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار جم در هفته های آتی گازرسانی می شود افزود: هم اکنون ۳۴ کلیومتر از ۳۵ کیلومتر شبکه مورد نیاز برای گازرسانی به روستای سرچشمه از سمت شهرستان دشتی انجام شده و با توجه به اتمام عملیات علمک‌گذاری در روستا، انتظار داریم در هفته‌های آتی شاهد افتتاح گاز رسانی در این روستا باشیم.

اندام افزود: شهرستان جم با اجرای خط تقویتی، علاوه بر پالایشگاه فجر جم از خط سوم‌سراسری و تولید گاز عسلویه نیز تغذیه می‌شود که نقش مهمی در پایداری گاز شهرستان دارد.

رئیس اداره گاز جم تصریح کرد: در دولت یازدهم تاکنون یک ایستگاه TBS گاز با ظرفیت‌های  ۱۰ هزار و دو ایستگاه با ظرفیت  ۵ هزار مترمکعب بر ساعت در شهرستان اجرا شده که شهرستان جم را به شهرستان‌های پیشرو کشور در حوزه گازرسانی تبدیل کرده است.

اندام با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی در روستای دوتوولی اظهار داشت: روستای دوتوولی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار شهرستان است که توسعه شبکه گاز و عملیات اجرایی ۱۱ فقره علمک در این روستا با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

کد خبر 3951571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha