۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد:

بیکاری انباشته در کشور/ اجرای ۵۰۰۰ پروژه در کرمان

بیکاری انباشته در کشور/ اجرای ۵۰۰۰ پروژه در کرمان

کرمان-وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات بااشاره به اینکه بامشکل بیکاری انباشه مواجه هستیم گفت:سال گذشته۷۰۰ هزار شغل درکشور ایجاد شداما مشکل بیکاری به گونه ای است که این اشتغالزایی احساس نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی در تهران طی هفته جاری به ریاست معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در این جلسه عنوان شد که کرمان رتبه اول شرایط اقتصاد مقاومتی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: نمایندگانی که در انتخابات اسفند ۹۴ از سوی مردم استان کرمان راهی مجلس شورای اسلامی شدند نمودی از تفکر مردم این منطقه هستند و انتخاب آنها نشاندهنده این است که مشی اعتدال در استان وجود دارد.

واعظی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، افزود: اینکه بگوییم مردم مشکلی ندارند به این معنا است که از وضعیت مردم و جامعه آگاه نیستیم چرا که قطعا مردم دچار مشکلاتی هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مقایسه وضعیت کنونی کشور با چهار سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: با وجود بهبود شرایط اما در حال حاضر برخی اقشار مردم در مشکلات معیشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با مشکل بیکاری انباشه مواجه هستیم، گفت: سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد اما مشکل بیکاری آنقدر بزرگ است که این اشتغالزایی در جامعه احساس نمی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود امنیت و آرامش موجود در کشور افزود: امروز دیگر مانند گذشته با مشکل تحریم مواجه نیستیم.

واعظی با اشاره به اینکه پنج هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان در حال اجراست، گفت: این اقدامات در سایه امنیت و هماهنگی انجام می شود.

کد خبر 3951654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha