۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸

استاندار کرمانشاه:

رشد شاخص‌های سلامت دستاورد جمهوری اسلامی است

رشد شاخص‌های سلامت دستاورد جمهوری اسلامی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: یکی از شاخص های پیشرفت در جمهوری اسلامی مربوط به حوزه بهداشت و سلامت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی امروز در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر معاون صحنه با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: کسانی که سن آنها اقتضا می‌کند می دانند که از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بزرگی برای حوزه سلامت وجود داشته است.

 وی ادامه داد: روزی که مردم ایران برای استفاده از یک پزشک عمومی مجبور بودند به نقاط مختلف کشور بروند و از پزشکان هندی استفاده کنند نسبت به امروز قابل مقایسه نیست.

رازانی خاطر نشان کرد: آمار بالای مرگ و میر کودکان و نوزادان و همچنین امید به زندگی حدود ۵۵ سال نسبت به امروز که هم آمار مرگ و میر بسیار پایین است و هم امید به زندگی حدود ۷۵ سال است قابل مقایسه نیست.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تداوم این پیشرفت ها در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: امرکز یکی از شاخص های پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت است.

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی صحبتهای خود کاهش هزینه های درمان و تسهیل استقرار و پزشک در مناطق محروم را از جمله خدمات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.

 وزیر بهداشت مسئول با حوصله ای است

نماینده مردم شهرستاتهای صحنه، هرسین و کنگاور اظهار داشت: آقای هاشمی وزیر بهداشت از مسئولین متخصص و با حوصله ایست که به‌خوبی برنامه‌های اجرایی ای خود را به قانون گذاران و تصمیم‌گیران منتقل و قدرت انتقال این مفاهیم از تئوری برای اجرا را دارد.

وی افزود: یکی از خصوصیات آقای وزیر این است که همواره وعده ها و اقدامات را در حد توان و قدرت بیان می کنند.

کد خبر 3951839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha