۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۱۰

شهردار آبدان خبر داد؛

تابلوهای معرفی معابر آبدان نوسازی شد

تابلوهای معرفی معابر آبدان نوسازی شد

بوشهر - شهردار آبدان از نصب تابلوهای معرفی خیابان‌های این شهر خبر داد.

زهیر حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این ۴۰ تابلوی معرفی خیابان‌ها با هدف یکسان‌سازی، سهولت دسترسی به معابر مورد نظر در بلوار کشاورز و ارتقای کیفیت منظر شهری توسط شهرداری آبدان نصب شده است.

وی یادآور شد: تابلوهای شناسایی معابر شهر یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به آدرس هستند و این در حالی است که بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر آبدان نه تنها فاقد تابلو بوده حتی تاکنون نامی برای برخی از خیابان‌ها تعیین نشده که وجود این معضل، دسترسی مردم را به آدرس‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

شهردار آبدان با تاکید بر اینکه تابلوهای نصب شده جدید در خیابان‌هایی نصب شدند که پیش از این دارای تابلوی شناسایی بوده اند، اظهار امیدواری کرد: تسریع در نصب تابلوهای شناسایی معابر سطح شهر یک ضرورت است و شهرداری آبدان نیز در فاز  نخست طی یک طرح فوریتی اقدام به تعویض  و نصب ۴۰ تابلو در بلوار اصلی کرد.

شهردار آبدان  ادامه داد: نام‌گذاری و نصب تابلو کل خیابان‌های سطح شهر که فاقد نام بوده در برنامه کاری گنجانده شده که پس از تصویب در شورای نام‌گذاری اجرا خواهد شد.

وی با توجه به هزینه بسیار بالای تهیه و نصب تابلوها از مردم خواست در نگهداری و مراقبت از تابلوهای میادین معابر و خیابان‌ها تلاش کنند.

کد خبر 3951932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha