۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۲۷

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه های درمانی کرمانشاه:

انتظار تحول از این پروژه ها نداشته باشید/از کرمانشاه غفلت شده است

انتظار تحول از این پروژه ها نداشته باشید/از کرمانشاه غفلت شده است

کرمانشاه- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با افتتاح پروژه هایی مثل امروز نباید انتظار تحول خاصی داشته باشیم بلکه نیازمند اصلاح زیرساخت ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، قاضی زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه افتتاح کلینیک فوق تخصصی بوستان در کرمانشاه و چند پروژه درمانی دیگر اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ها در کرمانشاه انتظار تحول نداشته باشیم چرا که تحول نیازمند کارهای بسیار مهم تر و عمیق تری ست.

وی افزود: اما به هر حال مراکز درمانی افتتاح شده مجهز هستند و امیدواریم پزشکان آن نیست عالم و دانشمند باشند وی افزود تمام این اقدامات و پروژه هایی که امروز افتتاح می کنیم کارهای خوبی ست اما برای ایجاد تحول نیازمندی ما به اصلاح ساختار هاست امروز ما نیاز به تخت های بیمارستانی و کارهای بیشتری داریم اگر بخواهیم در کرمانشاه در حوزه سلامت تحول ایجاد کنیم نیاز به کارهای زیر ساختی است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: باید نگاه همه به استان کرمانشاه ویژه باشد و امیدواریم که این نگاه ویژه با بهبود شرایط کشورهای همسایه به یک توسعه پایدار بیانجامد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در توسعه زیرساخت های استان کرمانشاه غفلت شده است گفت: امیدواریم به تدریج این ضعف ها برطرف شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات پرسنلی نیازمند مجوزهای دستگاه های مختلف هستیم و البته باید مراکز آموزشی متعدد دیگری داشته باشیم در حال حاضر هم با این اعتباراتی که من دیدم نمی شود مثلاً بیمارستان ساخت ما در حوزه تامین و تجهیز نیروی انسانی و امکانات وظیفه داریم که کار کنیم اما نیاز به اعتبار داریم و باید به ما کمک کنند.

 قاضی زاده هاشمی با اشاره به افتتاح تعدادی بیمارستان در کرمانشاه و همدان گفت: ما حدود ۶ هزار پروژه را در دست اقدام داشتیم که کشور تبدیل به کارگاه ساخت و ساز شده است

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنم اگر توجه ویژه‌ای به کرمانشاه شود این استان تبدیل به قطب سلامت خواهد شد چرا که بخاطر جمعیت و موقعیت خاصی که دارد می تواند پیشرفت کند.

کد خبر 3951968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha