۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰

وزیر بهداشت در اسلام آباد غرب:

برخی سلول‌های مغزشان ناامیدی پخش می‌کند/در بخش سلامت هنر نکردیم

برخی سلول‌های مغزشان ناامیدی پخش می‌کند/در بخش سلامت هنر نکردیم

کرمانشاه- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی تمام سلولهای مغزشان نا امیدی منتشر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت در ابتدای دولت تدبیر و امید قول دادیم که ۲۱ هزار تخت بیمارستانی را تحویل دهیم اما امروز چند هزار تخت هم بیش از قولی که دادیم عمل کردیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: امروز هم فاز دوم بیمارستان امام خمینی در اسلام آبادغرب افتتاح می شود که حدود ۵۰ درصد آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است باید به سمتی برویم که تمام نیازهای این شهرستان و چند شهر مجاور آن را در اسلام آباد غرب تامین کنیم.

وی با تغییر فضای مراسم و با اشاره به مسائل حوزه سیاست خارجی تاکید کرد: برخی تمام سلول های مغز شان یأس و ناامیدی تولید می کند در حالیکه آقای روحانی و آقای ظریف کارهای بزرگی انجام دادند و ورق برگشت کار از ایران هراسی و شرایطی که دیگران برای ظلم به ایران آماده کرده بودند به شرایط فعلی رسیده است.

وزیر بهداشت گفت: دنیا دیگر فضای تعامل است و اینگونه نیست که فقط یک نفر یک نفع ببرد. تعبیری در ذهنم هست که نمی توانم آن را به کار ببرم اما ما ایرانی ها فکر می کنیم در یک معامله اگر نفع نکنیم باختیم.

وی با اشاره به اینکه سخنانش به موضوعات خارج از مسائل حوزه سلامت کشیده شده است، گفت: بهداشت و حوزه سلامت یکی از شاخص های توسعه در جهان است و ما با رتبه ۱۵۳ هنوز در جایگاه مناسبی قرار نداریم و دوستان فکر نکنند که هنر کردیم مادر دولت یازدهم مشکلاتی از جمله در حوزه وصول مطالبات و تامین منابع داشتیم که در اواخر سال ۹۵ کمی اوضاع بهتر شد و امیدواریم در سال ۹۶ بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

کد خبر 3952155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha