۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود/ گرد و غبار در استان بوشهر

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود/ گرد و غبار در استان بوشهر

بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو، خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش ملایم باد و افزایش پوشش ابر طی ۲۴ ساعت است و انتظار می‌رود طی ساعاتی از بعدازظهر و شب بر روی دریا اندکی به سرعت وزش باد افزوده شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از فردا به‌تدریج جهت وزش باد به سمت شمال غربی تغییر کند و از اواخر وقت فردا و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو، خلیج فارس مواج و متلاطم شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سواحل استان از غروب شنبه تا انتهای وقت روز دوشنبه به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم باشد، خاطرنشان کرد: در این مدت پدیده گرد و خاک و کاهش دید افق و کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و پدیده مه و طی ساعاتی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

شفیع‌خدایی بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعات بعد از و شب در سواحل شمالی و مرکزی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت چهار و دو دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰ و ۲۶ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه خواهد بود.

کد خبر 3952237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha