۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

طرح آموزشی شدن بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» پیگیری شود

طرح آموزشی شدن بیمارستان «آیت‌الله بروجردی» پیگیری شود

بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آموزشی شدن بیمارستان آیت‌الله بروجردی به‌عنوان طرح تکمیلی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت بیمارستان آیت الله بروجردی با اشاره به برگزاری جلسات منظم پیگیری هفتگی مسئولان استان برای افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی اظهار داشت: موضوع آموزشی شدن این بیمارستان باید پیگیری شود.

وی تصریح کرد: این موضوع یک مقدار پروتکل الحاقی می خواهد که باید کمک شود و آقای نوبخت هم کمک کند تا موضوع آموزشی شدن بیمارستان آیت الله بروجردی به عنوان طرح تکمیلی اجرا شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بروجرد یک شهر دانشگاهی است و اینکه از ظرفیت بیمارستان در راستای مسائل آموزشی استفاده شود نیز از ابعاد مختلف تاثیر مثبت دارد.

بروجردی با اشاره به ضرورت استفاده از جنس ایرانی در سال اقتصاد مقاومتی گفت: لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره های واردات را سفت کنیم و جنس ایرانی مصرف کنیم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تخت های بیمارستان آیت الله بروجردی نیز از جنس ایرانی درجه یک باشد، تصریح کرد: همانگونه که استاندارد در سازه ها رعایت می شود در ملزومات و تجهیزات بیمارستان هم این استانداردها باید رعایت شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقاد داریم روی نمای بیمارستان و زاویه ای که از ساختمان بیرون زده است و در واقع ذوق ایرانی در آن رعایت نشده است.

بروجردی افزود: امیدواریم امروز شاهد یک برنامه زمانبندی شده برای روز افتتاح بیمارستان آیت الله بروجردی باشیم و سقف این زمان از یک ماه نگذرد و قبل از ماه رمضان بیمارستان افتتاح شود.

کد خبر 3952325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha