۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد؛

شب خاطره دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود

شب خاطره دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، شب خاطره دفاع مقدس جمعه ۲۵ فرودین‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

امید پارسایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب خاطره دفاع مقدس به همراه پخش اپیزود پنجم از مجموعه مستند تلویزیونی «پنج نفر» با عنوان «هشت سال و پنج ماه و ۲۶ روز» ساخته سید رضا صافی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه ۲۵ فرودین‌ماه در سالن علامه طباطبایی بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر، افزود: شب شعر به مناسبت سالروز شهید آوینی و قیصر امین‌پور در سالن اجتماعات تامین اجتماعی مرکزی به همت حوزه هنری بوشهر و با حضور شاعران هم استانی برگزار شد.

وی با اشاره به سخنرانی دکتر معتمد، دکتر هاشمی‌فر و علیرضا عمرانی در این مراسم، اضافه کرد: شاعران هم‌استانی در این آئین به شعرخوانی پرداختند و برای اولین بار در استان موشن‌گرافی در مورد شهید آوینی پخش شد و گروه موسیقی سنتی حوزه هنری به اجرای موسقی پرداختند.

پارسایی‌فر با اشاره به برگزاری کارگاه ادبیات پایداری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد، ادامه داد: گلعلی بابایی در این آئین سخنرانی کرد و برنامه پرسش و پاسخ نیز با حضور دانشجویان برگزار شد.

وی بیان کرد: کارگاه تحلیل و بررسی فیلم‌های دفاع مقدس توسط جمال شورجه به همراه پرسش و پاسخ و اکران فیلم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بوشهر برگزار شد.

کد خبر 3952334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha