۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷

ملی پوش بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

رسیدن بدمینتون قم به نقطه اوج نیازمند افزایش بازیکنان ملی است

رسیدن بدمینتون قم به نقطه اوج نیازمند افزایش بازیکنان ملی است

قم - ملی پوش بدمینتون قم با بیان این که امسال سال بسیار خوبی برای بدمینتون قم خواهد بود گفت: رسیدن بدمینتون قم به نقطه اوج به افزایش بازیکنان ملی وابسته است.

محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روزانه حداقل ۲ ساعت تمرین دارم. از نظر درآمد نیز بدمینتون حامی مالی زیادی ندارد پس درآمد بالایی هم ندارد. علاوه بر این خرج بدمینتون و ورزش حرفه‌ای بالا است. البته من حامی مالی شخصی دارم که کمک خرج من است.

وی افزود: بدمینتون یک رشته ورزشی کاملا حرفه‌ای نیست بنابراین من شغل مجزایی از ورزش دارم علاوه بر آن تحصیل می‌کنم، ورزش حرفه‌ای می‌کنم و مربی نیز هستم.  این مشکل در مورد بقیه رشته‌های ورزشی هم وجود دارد و بسیاری از ملی پوشان ما در رشته‌های مختلف هستند که از ورزش کسب درآمد نمی‌کنند چون این ظرفیت هنوز ایجاد نشده است.

 ملی پوش بدمینتون قم در مورد وضعیت بدمینتون در استان قم گفت: نقطه اوج در بدمینتون از نظر من میزان تعداد بازیکن ملی است به طوری که هر اندازه بازیکن ملی بیشتر داشته باشیم یعنی موفق‌تر عمل کرده‌ایم. در مورد لیگ هم باید بگویم اگر بازیکن خوب تربیت کنیم می‌توانیم در لیگ هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. علاوه بر این حضور در لیگ پول می‌خواهد.

صادقیان بیان داشت: هر هیئت استانی که بتواند حامی مالی بیابد وارد لیگ می‌شود. در حقیقت حضور ما چه در لیگ برتر چه در دسته اول به یافتن اسپانسر وابسته است. من اعتقاد دارم اگر افرادی از مجموعه خودمان اخلالی در کارها ایجاد نمی‌کردند در حال حاضر در لیگ هم حضور مستمر و منظمی داشتیم.

وی عنوان کرد: در خردسالان یکی دو نفر داریم شامل امیرعلی موسوی و طاها فراهانی که برای ۲ سال آینده برای آن‌ها برنامه ریزی شده است. موسوی سال آینده باید قهرمان ایران شود. در نوجوانان معین کشاورز و مجتبی زارع هستند که سال آینده امید به کسب مقام دارند. در جوانان یکی دو بازیکن هستند که اگر درست کار شود احتمال مقام آوردن آن‌ها زیاد است.

 ملی پوش بدمینتون قم تصریح کرد: در بزرگسالان هم فقط خودم در سطح رنکینگ مسابقه می‌دهم و دلیلش این است که در یک دوره که بدمینتون قم وضعیت خوبی نداشت بسیاری از بازیکنان، بدمینتون را کنار گذاشتند و بازیکن سازی نیز انجام نشد. معتقدم اگر با همین روش پیش برویم امسال سال بسیار خوبی برای بدمینتون قم خواهد بود.

کد خبر 3953011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha