۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

سال گذشته؛

۲۰ درصد مددجویان کمیته امداد بوشهر ازتسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند

۲۰ درصد مددجویان کمیته امداد بوشهر ازتسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند

بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۲۰ درصد مددجویان کمیته امداد بوشهر ازتسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست شورای مدیران کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه اشتغال مددجویان استان بوشهر صورت گرفته است و حمایت ویژه‌ای از مددجویان داریم.

وی به حمایت کمیته امداد استان بوشهر از ۲۷ هزار خاوار در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۸۵۲ طرح اشتغال‌زایی مربوط به مددجویان استان بوشهر تسهیلات دریافت کردند.

لطفی با بیان اینکه بیش از  ۳۰۹ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال از محل منابع بانکی و امدادی به مددجویان پرداخت شده است، افزود: ۲۳۲ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال آن از منابع بانکی و ۷۷ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال دیگر از منابع امدادی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صید و صیادی، صنایع دستی، فنی و تولیدی و خدمات، تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب طرح‌های خرد، کوچک، متوسط و بزرگ اجرا شد است.

وی از ایجاد زیرساخت‌های بنگاه‌های اشتغال تجمعی بزرگ با ماهیت انفرادی در سطح استان، افزود: تلاش ویژه‌ای برای بهبود اشتغال مددجویان داریم.

کد خبر 3953060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha