۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

مشکلات ۳۵۲ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد/ تصویب ۸۵۰ مصوبه

مشکلات ۳۵۲ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد/ تصویب ۸۵۰ مصوبه

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۳۵۲ واحد تولیدی استان در ۵۳ جلسه کارگروه رفع موانع تولید خبر داد و گفت: این جلسات ۸۵۰ مصوبه داشته است.

بهروز اسودی در حاشیه برگزاری پنجاه وچهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان و دومین جلسه این کارگروه در سالجاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا کنون مشکلات ۳۵۲ واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع تولید و بهبود اشتغال بیش از ۸۵۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن بالغ بر ۵۰ درصد مصوبات کارگروه خاطرنشان کرد: از ۸۵۱ مصوبه قبلی کارگروه، ۴۰۴ مصوبه مربوط به امور بانکی، ۱۴۵ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، ۱۱۵ مصوبه مربوط به امور مالیات، ۸۷ مصوبه مربوط به تامین اجتماعی و ... است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: تا کنون در راستای بهبود تولید و اشتغال و برای اهداف اقتصاد مقاومتی به ۷۶۶ واحد تولیدی استان در حدود ۴۱۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

اسودی با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی استان سمنان در امور مربوط به بانکی، مالیات و زیربنایی بررسی و گزارشی از کمیته پایش تسهیلات رونق تولید استان درخصوص نظارت بر واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

کد خبر 3954448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha