۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۱۲

با حضور استاندار گیلان؛

۴۸ واحد از مجتمع ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان در تالش افتتاح شد

۴۸ واحد از مجتمع ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان در تالش افتتاح شد

تالش- ۴۸ واحد از مجتمع ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان و مددجویان بهزیستی شهرستان تالش با حضور استاندار گیلان و با هدف تحقق عدالت اجتماعی در دولت تدبیر و امید افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۸ واحد ۷۵ متری از مجتمع ۱۹۲ واحدی مسکن مهر معلولان شهرستان تالش عصرشنبه با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان، محمدحسین اصغریان  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، محمدرضا پارسی مدیر کل بهزیستی، اسحاق شعبانی مدیر کل شیلات، عیسی مهدوی فرماندار تالش و جمعی از مردم و مسئولان محلی افتتاح شد.  

استاندار گیلان در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی با اشاره به اینکه دولت درحوزه بهزیستی خدمات بسیارخوبی را ارائه کرده است، اظهار کرد: مردم خوب و با فرهنگ شهرستان تالش شایسته خدمات بیشتری بوده و درصدد رفع مشکلات مردم تالش هستیم.

محمدعلی نجفی باتاکید برضرورت حل مشکل کمربندی و پل بزرگ تالش که سبب ایجاد ترافیک سنگین می شود، افزود: با بهبود شرایط مالی به رفع این مشکل اقدام خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در بحث گاز رسانی، شهرستان تالش چهار درصد از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: در طول سه سال گذشته تحول عظیمی در حوزه گازرسانی به روستاهای استان گیلان صورت گرفته است.

ساخت ۸۰۰ واحد مسکن مهر توسط بهزیستی گیلان

مدیر کل بهزیستی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان توسط اداره کل بهزیستی در دست ساخت بوده و برای احداث ۴۸ واحد مسکن مهر معلولان  تالش سه میلیارد تومان هزینه شده که بیش از نیمی از آن کمک بلا عوض سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: طی سه سال گذشته مستمری معلولان افزایش چند برابری داشته است.

محمدرضا پارسی با اشاره به اینکه ۴۸ واحد دیگر این مجتمع با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا ماه آینده واگذار می شود، افزود: طرح مسکن معلولان ماسال نیز در حال تکمیل و اتمام کار است.

برخورداری ۹۵ درصدی روستاهای جلگه ای تالش از نعمت گاز طبیعی

در ادامه مراسم فرماندار تالش نیز با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به رفع مشکلات و محرومیت های موجود در مسکن مهر شهرستان توجه ویژه ای شده و دولت از تمام ظرفیت های موجود در این زمینه بهره برده است، اظهار کرد: احداث کمربندی برای شهر تالش و همچنین پل دوم بر روی رودخانه کرگانرود در داخل شهر از خواسته های اساسی  مردم شهرستان تالش است.

عیسی مهدوی با یادآوری اینکه ۹۵ درصد از روستاهای جلگه ای شهرستان تالش از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: احداث شهرک های پالت سازی و شیلات تالش نیز از برنامه های دولت در این شهرستان است که بخش قابل توجهی از بیکاری و اشتغال را در این شهرستان برطرف می کند.

استاندار گیلان درسفر یک روزه خود به شهرستان تالش ازپل آبنمای داخل شهر، پل کنارگذر درحال ساخت شهر تالش معروف به ۳۳ پل و همچنین کمربندی این شهر که ازجمله مناطق دارای مشکلات ترافیکی شدید است بازدید و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

شهرستان تالش با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 3954730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha