۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۱۰

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد؛

ضرورت هزینه‌کرد صحیح بودجه اشتغال جوانان

ضرورت هزینه‌کرد صحیح بودجه اشتغال جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان بر لزوم هزینه‌کرد صحیح بودجه اشتغال جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بررسی وضعیت اشتغال جوانان با حضور مسئولان حوزه ساماندهی امور جوانان و جمعی از مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

رستمی در توضیح اولویت موضوعی این جلسه عنوان داشت: در تبصره ۴ ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه که برای اولین بار تصویب شد مقرر شده است یک پنجم منابع درآمدی این ماده قانونی در زمینه اشتغال و ازدواج جوانان هزینه شود و این وظیفه بر عهده وزارت ورزش و جوانان محول شده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی مسئولین حوزه اشتغال و مسئولین حوزه جوانان برای هزینه صحیح و برنامه ریزی شده این بودجه در امور اشتغال جوانان است.

معاون ساماندهی امور جوانان در ادامه به ظرفیت های حوزه جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه جوانان ۳ ظرفیت عمده وجود دارد اول سازمان های مردم نهادجوانان هستند که می توان با تقویت و حمایت از آنها پایداری و اثرگذاری این سازمان ها را بالا برد، دوم مراکز مشاوره ازدواج و خانواده است که البته این ظرفیت در زمینه برنامه ریزی برای ازدواج جوانان کاربردی تر است و سوم مراکز رشد اجتماعی در قالب خانه های جوان است که می توان با تملکی کردن خانه جوان بر کیفیت و تداوم آن  تاثیر گذاشت.

کد خبر 3954880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha