۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵

در شهر «رام الله»؛

فلسطینیان در حمایت از اسرای اعتصاب‌کننده غذا راهپیمایی کردند

فلسطینیان در حمایت از اسرای اعتصاب‌کننده غذا راهپیمایی کردند

فلسطینیان ساکن شهر «رام الله» واقع در کرانه باختری به منظور اعلام همبستگی خود با اسرای اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی، دست به برگزاری راهپیمایی گسترده‌ای زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، شهروندان فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری راهپیمایی برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، شهروندان فلسطینی به منظور اعلام همبستگی با اسرای اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی، این راهپیمایی را برگزار کردند.

در همین حال، خانواده های اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا در مقابل مقر سازمان صلیب سرخ در نوار غزه تحصن کردند.

در همین ارتباط، رئیس سازمان رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفته است: فعالیتهای فلسطینیان در حمایت از اسرای فلسطینی، همزمان با اعتصاب غذای آنها در زندان های رژیم صهیونیستی، ادامه می یابد. 

این در حالی است که رسانه های فلسطینی از وقوع درگیری های شدید میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی در شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری خبر می دهند.

گفتنی است، شب گذشته «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی از اعتصاب غذای ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی همزمان با ۱۷ آوریل (۲۸۸ فروردین) روز همبستگی با اسرا خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که هفتصد اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اطلاع داده اند که امروز اعتصاب غذای نامحدودی را آغاز خواهند کرد.

اسیران فلسطینی خواستار پاسخگویی مقامات رژیم صهیونیستی به شرایط آنان و همچنین بهبود اوضاع خود و به خصوص برخوردهای انسانی و پایان دادن به اهمال پزشکی و بی توجهی به سلامت زندانیان هستند.

کد خبر 3955536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha