۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۴۶

معاون شهردار بوشهر:

بهسازی پارک پرندگان بوشهر در دست اجرا است

 بهسازی پارک پرندگان بوشهر در دست اجرا است

بوشهر - معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از ادامه روند بازسازی پارک پرندگان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول رمضانی اظهار داشت: پروژه بهسازی پارک پرندگان بوشهر در دو فاز و در اسفندماه سال گذشته آغاز شد که نوید تحولی اساسی در این پارک را می‌داد.

وی ضمن بیان این که برای اجرای فاز نخست دو میلیارد ریال بودجه نظر گرفته شده افزود: گونه‌های مختلف پرندگان از جمله انواع طوطی، طاووس، مرغ مینا، فلامینگو،شترمرغ و انواع دیگر پرنده‌ها در محیطی زیبا نگهداری خواهند شد که با پوشش توری سقف و ارتفاع مناسب در شرایط استاندارد از نظر زیست محیطی قرار خواهند گرفت.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با تاکید بر اینکه اجرای به موقع پروژه ها در راس برنامه های شهرداری بوشهر قرار دارد اظهار داشت: روند بازسازی پارک پرندگان طبق برنامه زمان بندی شده در حال پیشرفت بود که متاسفانه با وقوع تند باد و باران شدید در پنجم فروردین ماه دچار خسارت شد و برخی ستون‌ها بر اثر تند باد شدید آسیب دیدند.

رمضانی با بیان اینکه جنس تورهای به کار گرفته از نانو بوده و توسط شرکت سازنده دارای ۵ سال ضمانت هستند افزود: طبق اخطاریه های هواشناسی و برای جلوگیری از خسارات مجدد احتمالی در شب حادثه تورهای هوایی پایین کشیده شدند تا بعد از آرام شدن شرایط جوی و نصب ستون ها مجددا بالا کشیده شوند و ادامه روند بهسازی پارک پرندگان از سر گرفته شود.

وی گفت: اکنون این پروژه در حال اجراست و تا یک ماه دیگر شاهد بهره‌برداری کامل از این طرح خواهیم بود و به زودی شهروندان بوشهری از این فضای زیبا و آرامش بخش لذت خواهند برد.

کد خبر 3955906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha