۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵

به مناسبت روز ارتش؛

رژه یگان های رزمی سطحی و زیرسطحی نداجا در تنگه هرمز

رژه یگان های رزمی سطحی و زیرسطحی نداجا در تنگه هرمز

بندرعباس - یگان های رزمی سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش در آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز رژه دریایی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، یگانهای رزمی سطحی و زیر سطحی نیروی دریایی ارتش صبح سه شنبه همزمان با روز ۲۹ فروردین روز ارتش در آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز رژه رفتند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دریاها به نمایش گذاشتند.

این رژه شامل حضور ناوشکن های رزمی موشک انداز و بالگردبر، ناوچه های رزمی، زیر دریایی کلاس طارق و زیر دریایی کلاس غدیر و شناورهای تندرو حامل تکاوران کلاه سبز نیروی دریایی بود.

در این مراسم یگان های نظامی از مقابل شناور حامل فرمانده هان نظامی عبور کردند.

همچنین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: ۲۱ فروند انواع شناور سطحی - زیرسطحی و یگان‌های پروازی در این رژه شرکت کردند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: در این رژه که از جزیره هرمز تا نزدیکی تنگه هرمز برگزار شد بخشی از توان دفاع دریایی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

وی اظهار کرد: زیردریایی‌های کلاس غدیر و طارق و انواع ناوشکن و ناوهای لجستیکی -رزمی و اطلاعاتی در رژه دریایی امروز حضور داشتند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی منحصربه‌فرد برای دفاع از مرزهای دریایی - زمینی و هوایی کشور در اوج آمادگی هستند.

کد خبر 3956061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha