۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲

رحیمی: هیچ گزینه‌ای برای دبیری فدراسیون هندبال قطعی نیست

رحیمی: هیچ گزینه‌ای برای دبیری فدراسیون هندبال قطعی نیست

رئیس فدراسیون هندبال با رد اخبار مربوط به معرفی گزینه دبیری این فدراسیون گفت: انتخاب هیچ گزینه‌ای برای این پست قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال اسفند ماه سال گذشته و بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون و حاتمی مسئول کمیته بین الملل مدتی پیش از مسئولیت های خود در این فدراسیون استعفا دادند.

هرچند به گفته علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال این نفرات تا تصمیم گیری نهایی در سمت های خود حضور داشته و مسئولیت اجرایی سپرده شده را دنبال می کنند اما این روزها شنیده می شود رحیمی گزینه دبیری فدراسیون را معرفی و وزارت ورزش نیز با این گزینه موافقت کرده است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه گزینه هایی برای دبیری فدراسیون هندبال مطرح شده است و آیا این اسامی درست است یا خیر؟ گفت: تا این لحظه چند نفر گزینه برای قبول مسئولیت دبیری فدراسیون مطرح هستند اما این گزینه ها باید برای تائید به وزارت ورزش معرفی شوند و هنوز هیچ گزینه ای قطعی نشده است.

وی افزود: ما نمی توانیم اسامی را اعلام کنیم. داریم با برخی از گزینه ها مذاکره می کنیم. همین طور برای برخی مسئولیت کمیته ها نیز در حال بررسی هستیم که در نهایت این نفرات نیز باید از سوی وزارت ورزش تایید شوند. همانطور که اسامی کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون هندبال نیز پس از تایید وزارت نهایی می شوند.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه مطرح کردن اسامی این نفرات قبل از تایید نهایی کار درست و اخلاقی نیست، خاطرنشان کرد: تایید نفرات ظرف یکی دو هفته آینده مشخص شده و تکلیف آن مشخص خواهد شد.

کد خبر 3956075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha