۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰

با مشارکت فعالان حوزه آزمایشگاهی صورت می‌گیرد؛

حضور بیش از ۳۵۰ شرکت فعال در پنجمین نمایشگاه ساخت ایران 

حضور بیش از ۳۵۰ شرکت فعال در پنجمین نمایشگاه ساخت ایران 

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور ۳۵۰ شرکت فناور فعال حوزه ساخت تجهیزات، مواد و ارائه خدمات آزمایشگاهی در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت فناور فعال حوزه ساخت تجهیزات، مواد و ارائه خدمات آزمایشگاهی، چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در ۱۳ بخش تخصصی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

همچنین برگزاری ۸ کارگاه آموزشی تخصصی طی ۴ روز و به منظور ارتقای دانش تخصصی فعالان حوزه آزمایشگاهی پیش‌بینی شده است که ثبت‌ نام این کارگاه‌های آموزشی که تا ۶ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی سالن خلیج فارس از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.

کد خبر 3956344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha