۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۰۶

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه:

بانک جامع اطلاعاتی از وضعیت جوانان استان کرمانشاه تشکیل شود

 بانک جامع اطلاعاتی از وضعیت جوانان استان کرمانشاه تشکیل شود

کرمانشاه- معاون سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اقتضائات استانی بانک اطلاعاتی از وضعیت موضوع جوانان در ابعاد مختلف تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف شاه حسینی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: یکی از آسیب‌های نظام اداری همین جلسات ستادهای است که تشکیل شده و کاری که در مجموعه این ستادها وجود دارد.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: در استان کرمانشاه برداشت ما این بود که ظرفیت موجود می‌تواند ما را امیدوار کند که  گام های اساسی تری را برداریم.

شاه حسینی افزود: فراتر از آمار و ارقامی که وجود دارد بحثی که در سطح ملی هم مطرح است بسته هنجاری اجرایی در ارتباط با مقوله جوانان تنظیم شود که بطور مشخص و ویژه در کمیته های تخصصی این مسائل را دنبال کنیم واین مهم شاید نزدیکتر به اهداف خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر بر همین ساختار باشیم دچار تکلفات و تشریفات میشویم و نتیجه ای جز آمار و ارقام و تشکیل جلسه چیزی برای ما نمی‌ماند.

شاه حسینی گفت: با توجه به اقتضائات استانی موارد  بانک اطلاعاتی از وضعیت موضوع جوانان در ابعاد مختلف اشتغال و... تشکیل شود اطلاعات نزد سازمان ها موجود است اما متمرکز نیست.

وی افزود: در تجربیات موفق استان‌های دیگر کنکاشی داشته باشیم و این راه طی شده سایر استان ها را مطالعه کنیم تا اگر قابل اجرا باشد در استان انجام دهیم.

کد خبر 3956628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha