۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

سپاهان تا پایان فصل دست به عقب نشینی نخواهد زد

سپاهان تا پایان فصل دست به عقب نشینی نخواهد زد

قم - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان این که برانکو هم یک مربی بزرگ است و هم یک آموزگار موفق، گفت: سپاهان تا پایان فصل دست به عقب نشینی نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و سپاهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر چهارشنبه در هتل قم برگزار شد، اظهار داشت: فردا با تیم با انگیزه‌ای روبرو می‌شویم که شرایط ویژه‌ای در جدول دارد و برای بقا می‌جنگد و رویارویی با تیمی که سرشار از انگیزه است برای هیچ تیمی آسان نیست.

وی افزود: صبا هم باید بداند قرار است با سپاهان باکیفیت روبرو شود. سپاهانی که چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر در سیر صعودی قرار گرفته است. ما طی هفته گذشته تمرین بسیار خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و تلاش ما این است که با دست پر به اصفهان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مطمئن هستیم بازی فردا بازی بسیار دشواری خواهد بود و فردا با حریف قدرتمندی روبرو هستیم. می‌دانیم که صبا چند بازیکن اصلی خود را در بازی فردا در اختیار ندارد و این شاید برای ما اتفاق خوبی باشد اما چه بسا اوضاع برای ما وخیم‌تر شود و بازیکنان جایگزین شرایط دشوارتری داشته باشند.

کرانچار بیان داشت: ما احتمال می‌دهیم که شاید روزنه امیدی به ورود به لیگ قهرمانان آسیا پیدا کنیم اما اگر این روزنه نیز وجود نداشته باشد ما برای این که بتوانیم بازی برتر خود را به حریف دیکته کنیم به میدان می‌رویم و شک نکنید که در بازی‌های بعدی و دشوار خود را نیز دست به عقب نشینی نخواهیم زد.

پدیده بازیکن سالاری در سپاهان وجود ندارد

وی در پاسخ به سؤالی در مورد پدیده بازیکن سالاری در سپاهان و نقش آن در خروج ویسی عنوان کرد: من درباره گذشته نمی‌توانم صحبت کنم اما آنچه که من می‌دانم در دوره‌ای که من در سپاهان بودم هرگز چنین مشکلی مبنی بر بازیکن سالاری وجود نداشت و در دوران فرکی هم همین طور بود. در دوران ویسی نیز وی قطعا با تمام قوا به دنبال برنامه‌های خود بوده است و من چنین چیزی در سپاهان ندیده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اولویت برای من این است که بتوانیم تا پایان فصل نمایش خوبی داشته باشیم. قرارداد من تا پایان فصل است.  مسئولان باشگاه با تفکری که از پیش داشته‌اند تصمیم‌گیری کرده‌اند و من را به تیم برگردانده‌اند. در ۳ سال و نیم حضور من در سپاهان، ما موفق به کسب ۲ جام شده‌ایم و نسلی را به جای گذاشتیم که حسن فرکی با آن نفرات و ایده‌های خودش قهرمان شد. سپاهان با تجزیه و تحلیل این جوانب، دست به چنین اقدامی زده است و چه بسا آمدن دوباره من مسئولیت من را برای بازگشت به روزهای باشکوه گذشته به مراتب سنگین‌تر از قبل کند.

کرانچار در مورد قهرمانی پرسپولیس با برانکو تأکید کرد:از قهرمانی پرسپولیس شگفت‌زده نیستم چون وی هم یک مربی بزرگ و هم یک آموزگار موفق است. بدون شک در این زمینه، هیئت مدیره پرسپولیس هم به وی کمک کرده است و خواسته‌های وی را برآورده کرده است.

وی درباره سقوط تیم فوتبال امید سپاهان از لیگ برتر امید، گفت: گرچه در حیطه وظایف من نیست اما متأسفم که این تیم سقوط کرده است. البته این مهم است که آکادمی سپاهان طی سال‌های مختلف بازیکنان زیادی چون محمود کریمی، محرم نویدکیا و چند بازیکن دیگر را تربیت کرده است و بدون شک این برنامه بازیکن سازی با قوت در سپاهان ادامه پیدا می‌کند. البته این را هم بگویم که در همین تیمی که سقوط کرده ۳ بازیکن خوب وجود دارد.

کد خبر 3957636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha