۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

پایان رقابت ۲۸۰ عضو جوان هلال احمر؛

«جم» قهرمان مسابقات رفاقت مهر در استان بوشهر شد

«جم» قهرمان مسابقات رفاقت مهر در استان بوشهر شد

بوشهر - مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و هشتمین دوره استانی مسابقه‌های فرهنگی و امدادی رفاقت مهر با قهرمانی جم و بوشهر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی در مراسم اختتامیه مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات ۲۸۰ نفر از اعضای کانونهای دانشجویی، جوانان روستایی، طلبه و عشایری از ۹ شعبه جمعیت هلال احمر استان بوشهر باهم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین مسابقه‌های ها در رشته های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، امداد و کمکهای اولیه و زبان انگلیسی به مدت دو روزباهم به رقابت پرداختند و در پایان در قسمت برادران تیم جم در ۴ رشته ودرقسمت خواهران دررشته حمل مصدوم وزبان انگلیسی مقام اول مسابقات را کسب کردند و تیم خواهران بوشهر در رشته امداد و کمک‌های اولیه واسکان اضطراری به مقام اول نایل امدند وبه مسابقات کشوری را یافتند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقه رفاقت مهر ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد و کاردسته جمعی، شناخت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های اعضا، ایمان، معرفت، دین و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل، پرورش روحیه مسوولیت پذیری، تعامل وهمدلی و آشنایی باحوزه های امدادی، بشردوستانه و معنوی است.

وی بیان کرد: مسابقه رفاقت مهر یکی از فعالیت های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از راه ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر برنامه ریزی و اجرا می شود.

کد خبر 3958030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha