۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶

معاون استاندار کربلا:

تجمع جهان اسلام در کربلا به نمایش درآمد

تجمع جهان اسلام در کربلا به نمایش درآمد

بابل - معاون استاندار کربلا گفت: سال گذشته ۲۰ میلیون زائر حسینی به زیارت کربلای معلی آمدند و تجمع عظیم جهان اسلام را در کربلا شاهد هستیم.

 به گزارش خبرنگار مهر، استاد جاسم ابوالمحمد عصر پجشنبه در اولین همایش تجلیل از خیرین خادمین اربعین حسینی اظهار داشت: ما هیچ منتی بر زوار نداریم بلکه آنان می‌تواند بر ما منت گذارند زیرا اموال وقلوبمان خانه خادمین امام حسین (ع) است.

وی افزود: با تغییر حکومت در کشور عراق دیدگاه این کشور نسبت به زوار تغییر کرد، هر چند که بسیاری از جوانان این کشور خونشان را اهدا کردند ودر زندان‌ها محبوس شدند تا چنین ستادهایی شکل بگیرند و با تغییر حکومت در کشور عراق تاریخ دوباره تکرار شد و دوباره این کشور توانست خدمت رسانی به خادمین را انجام دهد.

وی ادامه داد: در سال اول یک میلیون زائر در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند اما در سال گذشته این رقم به ۲۰ میلیون نفر رسید که تجمع عظیم مسلمانان جهان اسلام را در کربلا به نمایش گذاشت.

معاون استاندار کربلا گفت: ما سعی کردیم نام کربلا با بقیه شهرهای کشور فرق کند و در کربلا زوار خودشان میزبان هستند واز جیب خود چیزی خرج نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر این کشور سعی کرده است با ساماندهی ستاد بتواند زوار را ساماندهی کنند، در حالیکه عربستان با گرفتن پول هنگفت از زوار نتوانست جمعیت بسیار کمی را ساماندهی کند وما این خدمت را مدیون امام حسین (ع) هستیم.

ابوالمحمد در پایان ابراز داشت: ما آماده همکاری همه جانبه با مازندران در کشور عراق هستیم.

کد خبر 3958235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha