۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۵۴

واکنش واعظی به انتقاد از سخنان انتخاباتیش:

خدا همه را هدایت کند که مثبت فکر کنند

خدا همه را هدایت کند که مثبت فکر کنند

کرمانشاه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به برخی اعتراضها نسبت به انتخاباتی بودن سفر و سخنانش گفت: سفر من معوقه از زمستان است، خدا همه مارا هدایت کند که مثبت بیاندیشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری شهرستان جوانرود با واکنش به برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی که به سخنان انتخاباتی وی در سفر به کرمانشاه اعتراض کرده بودند گفت: سفر من انتخاباتی نیست و قرار بود زمستان بیاییم خداوند همه ما را هدایت کند مثبت بیندیشیم.

محمود واعظی با اشاره به توجه دولت به مناطق مرزی گفت: استان کرمانشاه و هر نقطه مرزی دیگر آینه ی ایران است چون ساکنین کشورهای همسایه ممکن است فقط به این نقاط مرزی بیایند و بروند و قضاوتی که دارند را به کل ایران تعمیم بدهند.

وی با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور گفت: در این منشور یکی از بندهای اصلی این است که همه مردمی که قانون اساسی و چارچوب نظام را قبول دارند از حقوق یکسان برخوردارند و شهروند درجه یک و دو نداریم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توسعه اشتغال در کشور با توجه به شعار سال شاره کرد و گفت: باید توجه کنیم که اولویت دولت برای آینده ایجاد اشتغال است.

 وی در پاسخ به حجم انتقادات در خصوص عملکرد دولت در شهرستان جوانرود گفت: باید توجه کنید که ما ۲ یا ۳ جوانرود در کشور نداریم در نقاط مختلف کشور شهرهای زیادی وجود دارند با مشکلات مشابه که دولت باید برای همه آنها تقسیم و منابع کنند.

کد خبر 3958398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha