۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱

فرمانده انتظامی بوشهر:

شرور سابقه‌دار محله‌های جنوبی بوشهر دستگیر شد

شرور سابقه‌دار محله‌های جنوبی بوشهر دستگیر شد

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده کشی، تیرانداری و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای مردم به‌وسیله فردی شرور در محله «مخبلند» شهر بوشهر تیم عملیاتی کلانتری ۱۳ جلالی به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: با حضور نیروهای پلیس مشاهده شد شرور سابقه دار به هویت «م.ر» در حالتی نامتعادل با استفاده از قمه و چوب در حال عربده‌کشی و مزاحمت برای شهروندان است و به ۱۱ دستگاه خودرو خساراتی وارد کرده است.

سرهنگ عرب‌زاده تصریح کرد: این شرور بدون توجه به توصیه‌ها و دستور پلیس به سمت نیروهای پلیس و تعدادی از شهروندان حمله ور شد ولی نهایتا با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه با حضور مقام محترم قضایی صحنه‌های متعددی از شرارت این فرد بازسازی شد خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابقی همچون تجاوز به عنف، تیراندازی به سمت منزل شهروندان، عمل منافی عفت، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تاکید کرد: در سال ۹۳ از وی سه قبضه اسلحه کلت کمری و روز گذشته نیز یک قبضه اسلحه کلاش ۱۰ تیر از وی کشف شده است.

وی افزود: این فرد تاکنون چندین بار دستگیر شده بود و تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است و دو نفر از همدستانش نیز دستگیر شده‌اند.

کد خبر 3958577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha