۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۴

امام جمعه برازجان:

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از جاده انصاف خارج نشوند

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از جاده انصاف خارج نشوند

بوشهر - امام جمعه برازجان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از جاده انصاف خارج نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر به موضوع انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: همه کاندیداهای انتخابات باید قانون را مد نظر داشته باشند و از قانون خارج نشده و در جاده انصاف حرکت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تمکین در مقابل تصمیم‌گیری شورای نگهبان بیان کرد: صلاحیت نامزدها برای ورود به عرصه انتخابات با شورای نگهبان است و همه نامزدها باید این را بپذیرند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه کسی حق ندارد در مصاحبه‌ها، نطق‌ها و رسانه‌ها به شورای نگهبان توهین و یا زمینه تضعیف آن را فراهم سازد، افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید در همه شرایط مصالح نظام را در نظر بگیرند.

وی خواستار پرهیز از تخریب با ارائه آمارهای بی‌اساس و نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب در تبلیغات شد و اضافه کرد: کاندیداها باید از وعده‌های دروغین، خدشه‌دار کردن وحدت ملی و پرهیز از تبلیغات و سخنان اختلاف‌انگیز پرهیز کنند.

مصلح در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان ارتش اشاره کرد و ادامه داد: دشمن تلاش ویژه‌ای بر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور ما دارد و مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش ویژه داشته باشند.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نیروی مردمی توانسته با صلابت مثال‌زدنی در برابر قدرت‌های زورگو برای دفاع از انقلاب اسلامی ایستادگی کند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه اوج فداکاری‌های بسیج و سپاه را در دوران هشت ساله دفاع مقدس مشاهده کردیم، اضافه کرد: بسیج و سپاه در حمایت از مستضعفان و توسعه آبادانی کشور نقشی مهم داشته است.

کد خبر 3958745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha