۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹

امام جمعه عسلویه:

دولت‌مردان برای حل مشکلات مردم عسلویه تلاشی ویژه داشته باشند

دولت‌مردان برای حل مشکلات مردم عسلویه تلاشی ویژه داشته باشند

بوشهر - امام جمعه عسلویه با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه رفع مشکلات در عسلویه، گفت: دولت‌مردان برای حل مشکلات مردم عسلویه تلاشی ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: دروغ از گناهان کبیره است که آثار مهلکی در زندگی دنیوی و اخروی دارد و متاسفانه در جامعه رواج دارد.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: رهبری فرمودند انتخابات یک هدف عالی خوب و شیرین است و باید برای دفاع از اسلام انقلاب و خون شهدا در انتخابات شرکت کنیم؛ حرف امام و رهبر و حکومت حضور حداکثری و حضور دشمن شکن است.

امام جمعه عسلویه در ادامه خطبه دوم به سفر رئیس جمهور به شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته شاهد سفر رئیس جمهور بودیم؛ حضور پر معنایی بود و فازهای پارس جنوبی افتتاح شد؛ بنده از سر صدق انتقاداتی برای ایشان دارم. کاش می‌شد یک فرصت ۱۰ دقیقه‌ای به امام جمعه عسلویه می‌دادند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور روحانی و ملبس به لباس روحانیت هستند؛ ایشان چهار بار به عسلویه آمدند که سه بار من حضور داشتم، سر وقت نماز شروع به سخنرانی کردند؛ این کارها توجیه ندارد، مردم چه قضاوتی می‌کنند. آقای وزیر، آقای استاندار، آقای مدیرعامل و . . . لطفا برنامه‌ریزی درست کنید؛ برنامه‌ها موقع نماز تعطیل شود؛ صدها شبکه ماهواره‌ای علیه ایمان و اعتقاد مردم برنامه پخش می‌کنند و ما هم باید کمک کنیم باید وصایا شهدا عمل شود نه وصایای آمریکای قلدر پا روی خون شهدا نگذاریم.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: سخنان رئیس جمهور تکراری بود، سخنان تکراری برای چه؟ رئیس جمهور گفتند به شهید بهشتی و آیت الله هاشمی تهمت زدند؛ آقای رئیس جمهور خودشان را با اینها مقایسه می‌کنند، آیت الله بهشتی شخصیت آسمانی داشت.

وی گفت: رئیس جمهور گفتند مردم شادی می‌خواهند، عزت می‌خواهند، کسی مخالف عزت و شادی مردم نیست، دروغ نگفتن به مردم هم خوب است، در پایان دولت به عسلویه آمدید و این حرف را می‌زنید؛ باید عمل کنید. گفتند هر جا نفت هست باید بهترین امکانات باشد، بهداشت و بیمارستان خوب باشد اما عسلویه یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد، کجا امکانات بهداشتی در عسلویه است.

هاشمی نژاد ادامه داد: چرا دستور ندادید وضعیت سلامت و بهداشت مردم رسیدگی شود؟ می‌شود این آلودگی را حل کرد، از تعلل و اهمال متاسفیم؛ رئیس جمهور توصیه کردند راجع به اشتغال هم فکری شود. چند بار اسم شهر عسلویه و نخل تقی و کنگان را بردند. دو مشکل اساسی اینحا دارد، مکتوب هم نوشتم به رئیس دفتر رئیس جمهور هم دادم که مشکل آلودگی و اشتغال است. الان می‌گویند باید مشکل حل شود که روزهای آخر دولت است چرا قبلا عمل نکردند؟ هر کس شعاری عمل کند و ضد منافع مردم حرکت کند مردود و مترود است. باید انقلابی و بسیجی‌وار عمل کرد؛ کاش دولت‌مردان ما به جای حرف قشنگ به فکر عمل کردن بودند. مردم از نظر اقتصادی در فشارند و زجر می کشند؛ به این خاطر امراض روحی و جسمی مردم هم زیاد شده است. مشکل مملکت اقتصادی است.

وی به وضعیت شش نفر از کاندیداها احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: احراز صلاحیت نشده ها هم باید به قانون ونهادهای قانونی خصوصا شورای نگهبان احترام بگذارند. اگر به فکر مردم هستیم حفظ امنیت و آرامش مملکت بزرگترین سودی است که به مردم می رسانیم و تبعیت از قانون اصل اقتدار ماست.

امام جمعه عسلویه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران و نیز سالروز حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شکست آنان و نیز شهادت فرمانده سپاه یزد را گرامی داشت.

کد خبر 3958775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha