۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۴۱

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

کارگاه توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی بانوان استان بوشهر برگزارشد

کارگاه توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی بانوان استان بوشهر برگزارشد

بوشهر - مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: کارگاه توان افزایی و تاب آوری اجتماعی بانوان به‌منظور تربیت مربی و بازآموزی اساتید طرح و سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه دهقانی در کارگاه توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی بانوان استان بوشهر با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم برای توانمندسازی بانوان افزود: تغییر این نگرش ها نیازمند ارائه آموزش‌های لازم و ارتقای آگاهی بانوان نسبت به توانایی‌ها و محدودیت‌های خودشان است.

وی با اشاره به طرح ملی توان افزایی و تاب آوری اجتماعی بانوان اظهار داشت: این طرح با هدف توان افزایی و توانمندسازی گروه های در معرض آسیب، سال گذشته به‌عنوان پایلوت در هفت شهرستان استان بوشهر اجرا شد و امسال نیز در ۱۰ شهرستان در حال اجرا است.

دهقانی با اشاره به مشارکت سازمان های مردم نهاد بعنوان مجریان اصلی طرح تاب آوری اجتماعی بیان کرد: امید است با توانمندی بانوان و ارتقا تاب آوری اجتماعی آنان شاهد رشد و پیشرفت جامعه و مشارکت بیشتر این قشر در روند توسعه همه جانبه باشیم.

کارگاه توان افزایی و تاب آوری اجتماعی بانوان بمنظور تربیت مربی و بازآموزی اساتید طرح و سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده و با حضور ۲۰ سازمان مردم نهاد (تسهیلگر)، ۱۶ تیم اجتماع محور و ۱۷ روانشناس، جامعه شناس و استاد دانشگاه به مدت چهار روز در بوشهر برگزار می شود.

کد خبر 3958790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha