۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۵۲

معاون استاندار بوشهر:

نامزدهای انتخابات اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

نامزدهای انتخابات اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

دشتی- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نامزدهای انتخابات اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری بخش کاکی اظهار داشت: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نشان از توجه معظم له به اقتصاد است.

وی افزود: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب تمرکز ویژه‌ای و تاکیدات مهمی در این حوزه داشته که اگر در بخش اقتصاد کارهای اساسی صورت گیرد کشور به آرامش دست پیدا می‌کند.

گراوند با بیان اینکه لازمه توسعه اقتصادی و اشتغال امنیت است گفت: به حمد الله این مهم در کشور ما به خوبی حکم فرما است.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم به خاطر بازی‌های سیاسی امنیت ارزشمند جامعه به خطر نیافتد تا سرمایه‌گذار بتواند سرمایه‌گذاری کند.

گراوند ادامه داد: امروز اگر دیدیم بزرگترین غول‌های حوزه صنعت هوایی آماده معامله با ایران است به خاطر امنیت کشورمان است.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم، تصریح کرد: انتخابات پروژه‌ای است که تمام می‌شود و همه باید به این موضوع توجه داشته باشیم که زیر آسمان نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و برای سربلندی این نظام تلاش کنیم باید طوری ترسیم کنیم که امنیت برای سرمایه گذاران فراهم شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی جامعه اشتغال است که لازمه ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری است و لازمه سرمایه گذاری نیز امنیت است.

وی بیان کرد: باید در صحبت‌ها و گفتمان‌هایمان این موضوع را ترویج دهیم که امنیت در جامعه حکم فرما و زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است.

گراوند اضافه کرد: کلام و گفتار ما آب به آسیب دشمن نریزد و همواره باید در تقویت بنیان جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی گفت: حامیان کاندیداهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از بد اخلاقی دور کنند و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

کد خبر 3958848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha