۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان:

اتحاد و انسجام مطلوبی برای حمایت از رئیسی در خوزستان وجود دارد

اتحاد و انسجام مطلوبی برای حمایت از رئیسی در خوزستان وجود دارد

اهواز - رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان خوزستان گفت: اتحاد و انسجام مطلوبی از سوی گروه های مختلف مردمی برای حمایت از نامزدی سید ابراهیم رئیسی در خوزستان وجود دارد.

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از چند روز قبل و با اعلام تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کارهای مربوط به ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان را با مشارکت اغلب چهره های خوش نام و ارزشی استان خوزستان آغاز کرده ایم.

وی افزود: خوشبختانه اتحاد، همدلی و انسجام بسیار خوبی بین نیروهای مردمی، ارزشی، انقلابی و مومن استان برای تشکیل ستادهای سید ابراهیم رئیسی در استان وجود دارد و همه مصمم هستند تا با همکاری مناسبی، حماسه ای بی نظیر با حضور همه اقشار مختلف مردم خلق کنند.

حسینی ادامه داد: در این مدت نیز اقشار مختلف مردم شامل عشایر، بازاریان، روحانیون، ورزشکاران، جوانان، دانشجویان، فرهنگیان، دانشگاهیان و .... اعلام حمایت بی نظیری از نامزدی سید ابراهیم رئیسی در استان داشته اند و این امر باعث امیدواری ما در استان شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان خوزستان بیان کرد: در این میان شاید باور پذیر نباشد که برخی چهره های اصلاح طلبی استان نیز از نامزدی سید ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرده اند و خواستار همکاری در این خصوص با ستاد شده اند.

وی تاکید کرد: در جریان فعالیت های انتخاباتی برای رئیسی در استان خوزستان قصد داریم از هر گونه هزینه کردهای خارج از عرف و منطق جلوگیری کنیم و اسراف نکردن در فعالیت های انتخاباتی را در راس برنامه های خود قرار داده ایم؛ البته نا گفته نماند که موضوع عدم هزینه کردهای خارج از عرف از تاکیدات شخص سید ابراهیم رئیسی به شمار می رود.

کد خبر 3959314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha