۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰

رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران:

انسجام بخشی بین نیروهای انقلاب هدف اصلی است

انسجام بخشی بین نیروهای انقلاب هدف اصلی است

ساری - رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران، انسجام بخشی نیروهای انقلابی را هدف اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی پیش ازظهر شنبه در نشست هم اندیشی با رسانه های همسو در مازندران تصریح کرد: اگر نیروهای مردمی انقلاب نسبت به مسائل بی تفاوت باشند، دیگران امور را در دست می گیرند.

وی گفت: عمل و تحقق بخشیدن به وصیت حضرت امام که نگذارید کشور به دست نااهلان بیفتد، هدف اصلی است.

یعقوبی با تاکید بر اینکه اگر نیروهای انقلابی و ارزشی منسجم شوند و کشور را در اختیار صالحان قرار دهند، خیالمان راحت خواهد بود گفت: امروز حضور در انتخابات و صندوق های رای یک تکلیف است.

رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به نقشه و توطئه های دشمنان برای کشور یادآور شد: همه نیروهای انقلاب وظیفه دارند برای اسلام و انقلاب کار و تلاش کنند.

وی به تشکیل مجمع نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: قرار است در مجموع یک نامزد از بین نامزدهای نیروهای مردمی انقلاب اسلامی به عنوان کاندیدای نهایی اعلام شود.

وی با اشاره به ایجاد کانون در اقشار مختلف از جمله کارگران، بانوان، اصناف و غیره در شهرستان های استان برای اطلاع رسانی و تصمیم گیری عنوان کرد: در مجموع انسجام بخشی بین نیروهای انقلاب هدف اصلی است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه هنوز حکمی برای روسای ستادهای نامزدهای نیروهای جبهه مردمی انقلاب در استان صادر نشده است گفت: شورایی شدن ستادها از جمله پیشنهادها است.

کد خبر 3959330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha