۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

رشد ۱۱ درصدی مشارکت ازنایی‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

رشد ۱۱ درصدی مشارکت ازنایی‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

ازنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا از رشد ۱۱ درصدی مشارکت ازنایی ها در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم اسدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرستان ازنا سال گذشته افزون ‌بر چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ‌صورت نقدی و ۸۳۰ میلیون ریال کالا به ۳۵۰ نفر از ایتام و فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد مساعدت کردند.

وی از رشد ۱۱  درصدی مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان در سال ۹۵  خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا گفت: تعداد ۹۲۰ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ازنا ، سال گذشته  افزون ‌بر چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ‌صورت نقدی و ۸۳۰ میلیون ریال کالا به ۳۵۰ نفر از ایتام و فرزندان معنوی تحت پوشش این نهاد مساعدت کردند.

اسدی با مقایسه تعداد حامیان در ۱۲ ماه سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴  بیان کرد: طی ۱۲‌ ماهه سال گذشته  ۱۰۶ حامی سرپرستی ۱۱۸ یتیم را به‌عنوان فرزند معنوی به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: در ۱۲ ماه سال ۹۵  با تلاش همکاران طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان ازنا، تعداد حامیان به ۹۲۰ نفر رسیده است که ماهانه بیش از ۳۹۰ میلیون ریال از طریق سیستم بانکی به‌ حساب ایتام زیر چتر حمایت واریز می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ازنا تصریح کرد: هر حامی به طور میانگین حمایت ۳ فرزند معنوی را به عهده دارد که تأثیر بسزایی در وضعیت اقتصادی و معیشتی ایتام ایجاد کرده است.

اسدی ضمن تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: حامیان بازوان امداد در یاری‌رساندن به نیازمندان تحت حمایت هستند و خیران و نیکوکاران این شهرستان می‌توانند با تماس با این نهاد در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کرده و شریک تأمین سفره نیازمندان و ایتام شوند.

کد خبر 3959415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha