۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۰۰

نگارخانه «فرمانفرما» افتتاح می‌شود/ نمایش آثار پیشکسوتان

نگارخانه «فرمانفرما» افتتاح می‌شود/ نمایش آثار پیشکسوتان

نگارخانه «فرمانفرما» به مدیریت تکتم فرمانفرمایی عصر جمعه ۸ اردیبهشت با ارائه آثار فیگوراتیو پیشکسوتان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نگارخانه فرمانفرما در دو طبقه و با ۱۶۶ متر دیوار نمایشگاهی در هر طبقه، یک اتاق مختص نمایش ویدیوآرت و مجهز به سیستم پیشرفته نورپردازی در حالی به جمع گالری های تهران اضافه می شود که حمایت از توسعه هنر ایران و معرفی استعدادهای جوان را به عنوان یکی از اهداف مهم خود مطرح کرده است.

تکتم فرمانفرمایی که مدیر یت این گالری را به عهده دارد دانش آموخته رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه است. وی علاوه بر زندگی علمی و آکادمی به هنر نقاشی نیز اشتغال دارد و از سال های کودکی تاکنون به نقاشی و تدریس در این زمینه مشغول است و تا به حال چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار کرده است. فرمانفرمایی به دلیل علاقه و سال ها مطالعه و تدریس در حوزه تاریخ هنر و اقتصاد هنر و تخصص در حوزه مدیریت هنری تصمیم به راه اندازی گالری گرفته است.

«پیکره و پیکره نمایی» عنوان نخستین نمایشگاه گالری «فرمانفرما» است که با همکاری فرناز محمدی جمع آوری شده است و در آن آثار فیگوراتیو هنرمندانی چون آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی، هانیبال الخاص، محمود جوادی پور، مهدی سحابی، ایرج زند، منوچهر معتبر، ناصر اویسی، پروانه اعتمادی... به نمایش گذاشته خواهد شد.

گالری فرمانفرما در کریمخان زند، خردمند شمالی، اعرابی ۲ واقع است و ساعات بازدید از نمایشگاه از ١١ تا١٩ هر روز هفته جز دوشنبه ها است.

کد خبر 3960440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha