۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۲۱

با حضور مسئولان کشوری؛

بیمارستان دیر تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد

بیمارستان دیر تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد

بوشهر - معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بیمارستان دیر تا ۱۰ روز آینده با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سید محمدحسن باستی در بازدید از بیمارستان دیر گفت: در حال حاضر روند کار ساخت این بیمارستان سرعت خوبی گرفته و دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات و امکانات پزشکی را نصب‌کرده است.

وی بخشی از کارهای باقی‌مانده را مربوط به محوطه‌سازی دانست و گفت: کار محوطه‌سازی نزدیک به ۹۸ درصد پیشرفت کرده و با تلاش پیمانکار برق ساختمان وصل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در ارتباط بازمان بهره‌برداری از این بیمارستان افزود: ظرف ۱۰ روز آینده با حضور مسئولان کشوری این بیمارستان با عیادت بیمار روی تخت بیمارستان افتتاح می‌شود.

وی گفت: هرچند ساخت بیمارستان دیر در دولت‌های گذشته شروع شد اما در دولت یازدهم ۱۲۰ بیش از میلیارد ریال برای تکمیل آن هزینه شد.

فرماندار دیر نیز گفت: بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) دیّر در ۲ طبقه و با مساحت ۶ هزار و ۴۸ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

حمزه اعتماد افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بستری، اتاق عمل، زنان و زایمان، مادر و کودک، آزمایشگاه، داروخانه، حسابداری، اورژانس، درمانگاه، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است.

کد خبر 3960494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha