۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۰۲

آیت‌الله میرعمادی در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور؛

انقلاب ایران را تولیدکننده علم کرد/ضرورت حرکت به سمت کارآفرینی

انقلاب ایران را تولیدکننده علم کرد/ضرورت حرکت به سمت کارآفرینی

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ما را از مصرف‌گرایی به تولید علم رساند، گفت: دانشجویان باید به سمت کارآفرینی سوق داده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان دانشگاه پیام نور لرستان با تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار داشت: در حقیقت بعثت پیامبر گرامی اسلامی برای به سعادت رساندن انسان ها است.

وی با اشاره به اینکه دینی که تکیه بر علم دارد دین کارآفرین است، تصریح کرد: دین باید پیشرفته باشد و پیشرفت به علم و دانش است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه متاسفانه در مدت ۲۵۰۰ سال ما را از فراگیری و توسعه علم بازداشته اند، افزود: دوران طاغوت دوران بازداشتن از علم بوده است و در زمان طاغوت مصرف کننده علم بودیم نه مبتکر تکنولوژی.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در اوایل انقلاب کتب ترجمه ای بود ولی انقلاب اسلامی ایران ما را از مصرف گرایی به تولید علم رساند، اظهار داشت: در دانشگاه پیام نور فرصت پرداختن به کارآفرینی بیشتر از سایر دانشگاه ها است.

وی با تاکید بر اینکه در دانشگاه پیام نور اساتید میدان بیشتری برای فکر کردن دارند و میدان گسترده ای برای هدایت تحصیلی وجود دارد، افزود: باید نوآوری در دانشگاه ها و در تحقیقات علمی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: انتظار است که دانشگاه پیام نور در سال جاری به سمت تولید حرکت کند و دانشجویان هم به سمت کارآفرینی سوق داده شوند.

کد خبر 3961747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha