۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان:

۱۵۷۰ تعاونی فعال در استان زنجان وجود دارد

۱۵۷۰ تعاونی فعال در استان زنجان وجود دارد

زنجان- مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:در استان زنجان سه هزار و ۷۰۰ تعاونی وجود دارد که از این تعداد هزار و ۵۷۰ تعاونی فعال است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهربه فعالیت تعاون ها در استان زنجان اشاره کرد وافزود: در استان زنجان سه هزار و ۷۰۰ تعاونی وجود دارد که از این تعداد هزار و ۵۷۰ تعاونی فعال است.

وی اظهار کرد: مابقی تعاونی ها در استان زنجان غیر فعال هستند و در سالجاری برنامه ریزی لازم برای فعال کردن این تعاونی ها را در دستور کار داریم و علت غیر فعال بودن این تعاونی ها هم بررسی می شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی ها در استان زنجان در تمام بخشها فعالیت دارند.

یوسفی فعالیت بانوان در تعاونی ها در استان زنجان را بسیار خوب اعلام کردو یاد آورشد:خوشبهتانه علیرغم محدویت ها بانوان فعالیت خوبی در بخشهای مختلف دارند.

وی افزود: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام گرفته  و این سازمان بر توسعه تعاونی ها در استان تاکید جدی دارد چرا که توجه به این امر مهم باعث توسعه اقتصاد استان می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر و آسیب های اجتماعی می شود چرا که تعاون بهترین ابزار برای خروج از فاصله طبقاتی است.

یوسفی تاکید کرد: هدف تعاونی ها بر خلاف سایر بنگاه های تجاری و اقتصادی دستیابی به ثروت و سود نیست بلکه تعاونی ها به دنبال بهبود شرایط زندگی هستند.

کد خبر 3962844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha