۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸

از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش؛

دستورالعمل اجرایی بازرسان فدراسیون های ورزش آماتوری ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی بازرسان فدراسیون های ورزش آماتوری ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی بازرسان قانونی فدراسیون های ورزش آماتوری از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش به فدراسیون ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین نشست بازرسان فدراسیون های ورزشی در سال ۹۶ با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار و طی آن دستورالعمل اجرایی بازرسان قانونی فدراسیون های ورزش آماتوری جمهوری اسلامی ایران به آن ها ابلاغ شد.

داورزنی در این نشست ضمن تاکید بر نکات کلیدی و مهم وظایف بازرسان در چهارچوب اساسنامه فدراسیون ها و دستورالعمل تدوین شده، رعایت اصل احترام متقابل و تعامل سازنده با رئیس و دست اندرکاران فدراسیون ها در کنار سایر وظایف را به عنوان مهمترین و بارزترین مشخصه در امر بازرسی عنوان کرد و افزود: امانت داری و ایفای نقش سازنده و موثر به عنوان بازرس منتخب مجمع، از نکات مهم و قابل تکیه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف و همراهی و مساعدت در بهبود عملکرد، کنترل برنامه های عملیاتی و کوتاه مدت و همچنین تطبیق برنامه ها با اهداف و وظایف فدراسیون از جمله نکات مهم در امر بازرسی است.

در ادامه این نشست بازرسین به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 3963071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha