۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۱۲

سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران:

اردبیل آماده برگزاری مسابقات والیبال بزرگ‌سالان است

اردبیل آماده برگزاری مسابقات والیبال بزرگ‌سالان است

اردبیل – سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران گفت: زیرساخت‌های ورزشی در اردبیل به شکل مطلوب فراهم شده و در پی میزبانی مسابقات آسیایی والیبال این استان آماده میزبانی والیبال بزرگ‌سالان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر مهدی نفر عصر چهارشنبه در حاشیه ورود تیم ملی والیبال امید ایران به اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با توجه به میزبانی اردبیل برای مسابقات آسیایی والیبال در چند مرحله امکانات این استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: دو سالن رضا زاده و شهید آسمانی به شکل مناسبی تجهیز شده و امکانات ورزشی مطلوبی برای برگزاری مسابقات آسیایی فراهم شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران متذکر شد: با توجه به آمادگی زیرساخت‌ها استان اردبیل قابلیت میزبانی مسابقات والیبال بزرگ‌سالان را نیز دارد.

نفر هدف اصلی تیم والیبال کشور را صعود به مسابقات جام جهانی مصر عنوان کرد و افزود: در نظر داریم از فردا به مدت پنج روز تمرینات مداومی جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی والیبال اجرا کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی مسابقات انتخابی جام جهانی است، تمامی توانمندی تیم به کار گرفته می‌شود تا بتوانیم حضور پرشوری داشته باشیم.

کد خبر 3963237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha