۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱

فرماندار آران و بیدگل:

دهیاران و بخشداران برای ایجاد زمینه های اشتغال پایدار تلاش کنند

دهیاران و بخشداران برای ایجاد زمینه های اشتغال پایدار تلاش کنند

آران و بیدگل- فرماندار آران و بیدگل گفت: دهیاران و بخشداران برای فراهم کردن زمینه های اشتغال پایدار در روستاها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد صبح پنجشنبه، در نشست دهیاران و بخشداران آران و بیدگل در محل فرمانداری با اشاره به به شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» بیان داشت: دهیاران و بخشداران برنامه های روستا را در حوزه تولید و اشتغال جدی تر دنبال کنند و از ظرفیت های خوب در حوزه  های نیروی انسانی و سرمایه گذاری در این دو بخش بهره ببرند.

وی با تاکید بر بحث گردشگری اظهار داشت: شهرستان کویری آران و بیدگل مورد علاقه و تمایل گردشگران زیادی است که دهیاران می توانند با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

فرماندار آران و بیدگل روز روستا را فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی روستاهای این شهرستان دانست و افزود: با برنامه ریزی مناسب و با جذب توریست و گردشگر در توسعه و پیشرفت روستاها تلاش شود.

وی تاکید کرد: با ایجاد کارهای اصولی و زیربنایی در فراهم کردن اشتغال پایدار در روستاها تلاش شود تا در بلند مدت نتایج حاصل از آن اشتغال در نسل های بعدی هم وجود داشته باشد.

معینی نژاد گفت: باید با تاکید بر گزارش خدمات ارائه شده به مردم و دلگرم کردن آنها در فضای آرامش و نشاط بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی در ۲۹ اردیبهشت تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از دهیاران و بخشداران دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.

کد خبر 3963468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha