۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۳۵

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان:

۹ هزار ورزشکار زنجانی در رشته پرورش اندام فعالیت دارند

۹ هزار ورزشکار زنجانی در رشته پرورش اندام فعالیت دارند

زنجان- رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان گفت: ۹ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زرگری ظهر پنج شنبه در مجمع سالیانه هیئت پرورش اندام تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان را خوب ارزیابی کرد و افزود:در رابطه با عملکرد در سال ۹۵ تمرکز هیئت پرورش اندام تمرکز زدایی بوده است. 

زرگری جایگاه فعالیت شهرستان ها را در این رشته در استان زنجان را  خوب دانست و گفت: چهره ها خوبی نمایان شده است که هدف گذاری ما نیز بر روی باشگاه ها در شهرستان ها ادامه دارد.

رییس هیئت پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد ،خاطر نشان کرد:تا اواخر سال ۹۳ با  کمبود مربی روبرو بودیم که با کمک رییس فدراسیون ۱۲۰ مربی فعال را در استان داریم که اولین کلاس مربی گری در رده بانوان در سال ۹۴ برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه نخستین کلاس مربی گری درجه ۳ در سال ۹۵ برگزار شد،ادامه داد:۶۰ نفر مربی در رده بانوان در استان زنجان در باشگاه ها فعالیت می کنند.

 زرگری با اشاره به اینکه در گذشته با  کمبود خانم رو برو بوده ایم، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در هیچ یک از باشگاه ها استان بوون مربی خانم وجود ندارد.

زرگری به برگزاری سمینار ها و آموزش ها در سال ۹۵ پرداخت و تصریح کرد:سمینار مچ اندازی و آموزش ها متعددی در استان برگزار شده است و سمینار ها ما کاربردی بوده اند.

رییس هیئت پرورش اندام استان زنجان با تاکید بر اینکه پاکترین باشگاه ها را از لحاظ دوپینگ و مکمل ها داریم،خاطر نشان کرد:باید راهی برای بالا بردن دانش و آگاهی تمام اقشار که در این زمینه فعالیت می کنند ، بوجود بیاوریم .کلاس ها دوری از دوپینگ برگزار خواهد شد.

زرگری افزود:اجازه نخواهیم داد افراد سود جو سلامت افراد و ورزشکاران را در باشگاه ها بدنسازی تحت الشعاع قرار دهند.

زرگری با بیان اینکه  نظارت و بازرسی ها از باشگاه ها در سال گذشته و سال جاری ادامه دارد،اظهار داشت:۵۰ نفر داور در استان وجود دارد و تعداد مدال ها کسب شده ۵ مدال بوده است .

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعزام ها در سال ۹۴ داشته ایم ،تصریح کرد:در سال ۹۴ ۱۸ کاپ قهرمانی کسب شده است.

زرگری از فعالیت ۱۱۰ باشگاه فعال با پروانه کسب خبر دادو افزود:هیچ پلمپ در سال ۹۵ گزارش نشده است.

وی از تاسیس سالن پاور لیفتینگ خبر داد و گفت: هیئت پرورش اندام استان زنجان یک هیئت اخلاق مدار است و سیاست کاری ما بر روی تمرکز زدایی است.

زرگری از برگزاری ۲ نشست و سمینار ها باحضور مدیران و مربیان کلیه باشگاه ها در آینده خبر دادو افزود :از ابتدا سال ۹۶ ثبت نام درجه ۲ مربی گری آغاز شده است که کلاس ها بعد از ماه رمضان شروع خواهد شد.

زرگری گفت:برای برای اولین با کلاس ها مربی گری در شهرستان ها انجام شده است و هدف ما آموزش قهرمان پروری و مدال آوری در آینده است.

کد خبر 3963720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha