۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۴۲

استاندار گیلان تأکید کرد؛

حمایت از بخش تولید اولویت اصلی دولت است

حمایت از بخش تولید اولویت اصلی دولت است

لنگرود-استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی، گفت: حمایت از بخش تولید داخلی و تأمین مواد مصرفی مورد نیاز مردم ازجمله اولویت‌های مهم دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در همایش روز کار و کارگر که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: رها شدن واردات بی‌رویه برنج به کشور یکی از مشکلات کشاورزان بود که در دولت یازدهم واردات این محصول به حداقل کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون و ۹۰۰ هزار تن برنج در دولت گذشته واردات شده است، افزود: انبارهای برنج در سال ۹۲ مملو از برنج های وارداتی بود که برخی از آنها فاسد بودند.

استاندار گیلان به تمهیدات دولت یازدهم برای حمایت از کشاورزان اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای افزایش ۱۰۰ درصدی داشته که در سال جاری نیز ادامه دار است.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: حمایت از بخش تولید داخلی و تأمین مواد مصرفی مورد نیاز مردم ازجمله اولویت‌های مهم دولت مردان به شمار می‌رود و باید با بهره‌گیری از توان داخلی برای تحقق شعار سال نیز تلاش کنیم.

نجفی با بیان اینکه  شاخص‌های توسعه‌ در استان گیلان افزایش یافته است، تصریح کرد: همکاری و همراهی مسئولان استان سبب شده تا موفقیت های بسیار خوبی کسب شود.

استاندار گیلان با اشاره به مذاکرات هسته ای و برجام، یادآورشد: انرژی هسته‌ای که آن را در گذشته حق مسلم خود می‌دانستیم در این دولت محقق شد و دنیا نیز بعد از مذاکرات این موضوع را قبول کرد.

نجفی با دعوت مردم برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: به عنوان مسئول باید بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن فراهم کرده و باید به این نکته توجه داشت که نباید مردم را مأیوس کرد.

کد خبر 3963904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha